Passie voor marketing én coaching
Wij zijn er voor de ondernemer die grip wil krijgen op zijn marketing. En dan op een manier die bij zijn of haar visie, persoonlijkheid en onderneming past. Wat we doen is eigenlijk gebaseerd op 4 inzichten die we de laatste jaren hebben opgedaan.
1.
De meeste marketingbureau’s verkopen je waar hun expertise ligt (bv. Google Ads), niet wat de beste marketing voor je is. Daarnaast zijn er veel cowboys die hun werk niet doen en dit afvangen met misleidende rapportages. (Ontstaan gevoel dat we voor onszelf moesten beginnen.)
2.
De meeste marketingopleidingen bieden een vast en verouderd curriculum, bewegen niet mee met hun studenten/deelnemers en laten je bij de implementatie volledig los. Dat kan anders, door mensen bij de daadwerkelijke implementatie te begeleiden. (Ontstaan idee Marketingfaculteit.)
3.
Voor goede marketing is niet alleen marketingkennis nodig, hoe je denkt over jezelf heeft net zoveel invloed op de kwaliteit (en productiviteit) van je marketing. (Ontstaan coachonderdeel.)
4.
Ondernemers hebben belang bij gelijkgestemden die de struggle kennen van hun eigen marketing moeten doen. Marketing is persoonlijk en daarmee vaak spannend. Gemeenschapsgevoel kan zorgen voor een betere intrinsieke bedding. Dit kunnen we bewerkstelligen door in kleine groepen te werken. (Ontstaan livedagen en samenwerkdagen.)
De marketing die jij nodig hebt
We zien de marketingfaculteit als een faculteit zoals een faculteit zou moeten zijn. Geen oneindige stroom van grotendeels irrelevante informatie, maar je helpen groeien door je aan te reiken wat jij voor jezelf en je business nodig hebt. We starten met een strategie en bedenken vervolgens samen wat we jou of je marketeer(s) gaan leren, waar we je coachen en waarbij het toch handiger is om het ‘gewoon’ uit te besteden.