ontwerp-zonder-titel-80

In 30 minuten inzicht in de effectiviteit van je online marketing

LIVE ONLINE MEETING –  Interactief en alle ruimte voor je vragen.

  • Weten hoe het er nou eigenlijk voorstaat met je online marketing?
  • Iedere week een ander bureau aan de lijn met gladde praatjes?
  • Marketingkennis in huis halen?

Boek een online marketing assessment!

Maak op een laagdrempelige manier kennis met dé online marketing opleiders voor organisaties met verantwoordelijkheidsgevoel, zodat we er samen voor kunnen zorgen dat jij bij zoveel mogelijk klanten impact kunt maken met je talenten.

Boek een assessment voor slechts €20,- De opbrengst doneren we aan Bits Of Freedom.

In 30 minuten weten waar je staat

Weten hoe het gaat met je marketing? Laat ons meekijken! In 30 minuten lopen we samen door jouw online kanalen heen zodat je direct inzicht hebt in de effectiviteit van je marketing. Plan je assessment direct in de agenda hiernaast.

Privacy en internetvrijheid vinden wij bijzonder belangrijk. De volledige opbrengst van de online marketing assessment doneren we daarom aan Bits of Freedom: dé beweging die opkomt voor internetvrijheid in Nederland.

De Marketingfaculteit biedt een online marketing opleidingstraject voor ondernemers en ondernemingen. Hierin werken we een vaste periode met je samen voor een vaste prijs. 9 maanden lang, 1 werkdag per week. Het gaat om masterclasses waarbij je direct aan je business werkt, nieuwe kennis wordt dus meteen toegepast!

Bekijk het hele traject hier:

Jesse over Lisa

Wat Lisa zo’n goede begeleider maakt, is haar rust. De rust om te luisteren naar de wensen van haar cursisten, maar ook de rust om dingen misschien voor de 10e keer uit te leggen. Waar ieder ‘normaal’ mens soms toch ook wat ongeduldig kan raken, blijft Lisa altijd in balans. Als levenspartner kan dat soms wel eens frustrerend zijn, maar als collega en voor cursisten is dat echt heel erg fijn!

Lisa over Jesse

Jesse is geen ja-knikker en zegt eerlijk hoe het ervoor staat. Hij neemt mensen moeiteloos mee in het belangrijke – en soms pittige – proces van het uitdenken van de strategie. Hij is ontzettend goed met cijfers en (voor mij complexe) zaken zoals attributiemodellen. Hij heeft oog voor wat mensen nodig hebben om steviger in hun schoenen te staan als het gaat om marketing.

Jesse & Lisa Pieplenbosch