Haal 30% tot 100% meer uit je online marketingbudget
Marketingtraject voor christelijke organisaties.

Klaar met bureaus die gouden bergen beloven?

Of juist helemaal niets?

Na ons traject weet jij of je marketeer wat je moet doen om je marketingbudget 30 tot 100% effectiever in te zetten. Zeker weten.

Geen idee wat er nou eigenlijk precies gebeurt met je marketingbudget?

Maar wil je dit inzicht wel?

We helpen jou of je marketingmanager tijdens het traject je campagnes verbeteren zodat je direct inzicht hebt in je budget. Interne communicatie en draagvlak creëren vinden we een vereiste.

Wij werken met liefde vanuit Christelijke waarden

Wekelijks een fysieke lesdag

Onpersoonlijke communicatie? Wij werken met mensen; zowel degenen waar we mee samenwerken als degenen waar we ons met onze marketing op richten. Privacy en ethiek vinden we belangrijk.

Wij leiden online marketing professionals op. Dat doen we met liefde voor het vak en werken daarbij vanuit Christelijke waarden. Daarom hebben we, naast dat we je alles leren over goed converterende marketing, extra aandacht voor bijvoorbeeld internetvrijheid, privacy en de impact van bepaalde marketingboodschappen. Wij zijn er voor iedereen, maar willen medechristenen (en anderen die dat ook fijn vinden) voorafgaand aan iedere masterclass graag uitnodigen voor gebed. Samen bidden voor een goede sessie is wat ons betreft het meest succesvolle begin van de dag die je maar kunt bedenken!

Ons doel? Zorgen dat jij geen marketingbureau meer nodig hebt!

Wij zijn geen bureau waaraan je jouw online marketing jarenlang uitbesteedt. We bieden een online marketing traject waarin we  een vaste periode met je samenwerken voor een vaste prijs. 9 maanden lang, 1 werkdag per week. ‘s Ochtends masterclasses waarbij je ‘s middags direct aan je business werkt en wij je helpen bij het toepassen. Niet alleen leren, maar direct concreet aan je business werken dus!

img_0089
img_0425
Voor organisaties die werken vanuit christelijke waarden

We leren je alles om online marketing effectief in te zetten. Van de strategie tot de verschillende kanalen. Maar we gaan ook het ethische gesprek aan. Want hoe zit het met data, internetvrijheid en privacy? Wat je wel doet en wat je niet doet is aan jou, maar we willen wel graag dat je een volledig beeld hebt en bewust bent van wat je doet.

Online marketing werkt het beste wanneer je het zelf doet. Want wie kent jouw product, markt en concurrenten nu beter dan jijzelf of jouw marketingmanager? En het mooie is: dat zelf doen kan ook prima, zolang je maar de juiste kennis hebt én bereid bent om tijd te investeren in je bedrijf. Wanneer je aan die voorwaarden voldoet, ben je altijd de beste persoon om jouw online marketing uit te voeren!

We nodige deelnemers van ons traject die willen uit om een half uur eerder te komen. Graag willen we samen bidden voor een mooi verloop van het traject, en Gods leiding over de keuzes die je voor jouw bedrijf en marketing gaat maken.

Met veel plezier en passie voor het vak
werken we samen met onder andere

Theater Avenue Op Maat
By Bakker Damesmode
Het Colofon Arnhem
Keramiek Atelier W Arnhem
Hemelsbreed Arnhem
De Volksuniversiteit
Bizar-Bazar
Frank Pouwer Historische Bouwmaterialen

Een transparante, vooraf bepaalde prijs.

Je online marketing staat binnen een half jaar. En het mooie is, jij bent zelf eigenaar van de strategie. Je weet welke keuzes er gemaakt zijn, en waarom deze keuzes gemaakt zijn. Je weet daarnaast ook precies wat jouw online marketingkanalen nodig hebben aan ‘onderhoud’, en kunt dit nog zelf uitvoeren ook!

Wij willen niet jarenlang op je begroting staan, maar je leren om zelf te vliegen. Gewoon, omdat we passie hebben voor het vak, ondernemen en ondernemers. Wij willen het leven van ondernemers een stukje mooier en leuker maken, en een goed uitgevoerde online marketingstrategie zal jouw business een enorme boost geven. 

De voordelen van De Marketingfaculteit op een rijtje:

  • Al jouw online marketingkanalen zijn binnen 9 maanden up and running;
  • Je kiest niet voor jarenlange uitbesteding en bespaart dus een hoop geld;
  • Je hebt alle kennis in huis en weet dus precies waarom bepaalde keuzes zijn gemaakt;
  • Je begrijpt data en weet waar je moet bijsturen of opschalen;