Voel je de noodzaak
Mijn studententijd duurde te lang. Hij was gewoon te leuk. Maar toen leerde ik Lisa kennen.
Die werkte al, had een zoon. Daardoor werkten ‘wij’ niet. Dacht ze. Ik werd verliefd. Op haar. En op haar zoon. ‘Moet jij eens opletten’, dacht ik.
Ik ging alvast werken. En deed mijn scriptie er in alle haast dan maar naast. Jij kan dit, dacht ze. En dat meende ze, want ze ging all-in.
Ik kan dit, dacht ik. Ik ga zorgen voor mijn gezin.
En ik kon het. Gelukkig maar, want kind twee was onderweg.
Afstuderen, samenwonen, verloven, trouwen, vader worden. In één jaar.
Als je maar noodzaak ziet, dan lukt alles.
Voor mij waren Lisa en de kinderen de noodzaak om te gaan doen wat ik moest doen. Of misschien wel inspiratie. Ineens zag ik wat ik kón hebben.
Nu, twee kinderen verder en samen een bedrijf. En dat gaspedaal extra indrukken is de beste keuze die ik ooit gemaakt heb. Het is ook waar de inspiratie voor ons bedrijf vandaan komt.
Want als ondernemers dat gaspedaal van hun marketing nu eens echt intrappen… Voorbij de angst voor negatieve reacties of de ontbrekende kennis.
Zien zij óók wat ze zouden kunnen hebben. Zullen ze het krijgen ook.