Als je deelt wat in je hart speelt, maak je verbinding met de mensen die dezelfde waarden hebben
Jesse is iemand die zich meteen uitspreekt over onrecht. Het is een aspect dat ik erg bewonder in hem. Ik voel dezelfde boosheid en machteloosheid, maar ga er anders mee om. Ik kijk liever naar het ‘hoe het beter kan’-scenario.
Dit is ook vaak een discussie in ons content creatie proces.
Ik vind dat Jesse te vaak wil schoppen tegen de huidige marketingorde.
Hij vindt dat ik te weinig de problemen wil benoemen.
We publiceren allebei vanuit ons eigen benaderingswijze.
En beide zitten we goed.
Het gaat er namelijk niet om dat ik moet publiceren zoals Jesse doet of andersom. Of dat we overal maar eensgezind in moeten zijn omdat we samen De Marketingfaculteit zijn.
Het gaat erom dat je deelt wat er in je hart speelt. Want door dat te delen kun je in verbinding komen met de mensen die dezelfde waarden hebben.
Hoe kun je delen wat er in je hart speelt om zo het hart van je potentiële klant te veroveren?